Dlaczego warto wziąć w leasing meble biurowe?
13

maja

Dlaczego warto wziąć w leasing meble biurowe?

Zakup nowych mebli w ramach remontu biura może być kosztowny, a ponadto ma wpływ na Twoje rozliczenia podatkowe.

Czy wiesz, że jeśli zapłacisz za wszystkie meble do modułowych stanowisk pracy i inne zakupy z góry, w ramach odnawiania biura, możesz odliczyć tylko tyle, ile wynosi ulga podatkowa? Czy na pewno musi istnieć bardziej opłacalne rozwiązanie?

Jest - leasing mebli biurowych.

Jeśli zdecydujesz się na leasing mebli biurowych, zamiast kupować i płacić za nie z góry, możesz odliczyć spłatę od końcowego rozliczenia podatkowego na koniec roku. Oznacza to, że oszczędzasz gotówkę na rachunku podatkowym, dostajesz meble biurowe najnowsze kawałki projektu, które chcesz, i masz zaoszczędzić pieniądze w teraźniejszości na całkowitym remoncie. Można je następnie przeznaczyć na inne potrzebne rzeczy, np. nową kampanię marketingową lub naprawy w innym miejscu w budynku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat leasingu mebli, zadzwoń do nas pod numer 0800 0125 654 lub napisz do nas e-mail, a my z przyjemnością udzielimy Ci dalszych wyjaśnień. Jest to z pewnością sposób na zatrzymanie gotówki na koncie bankowym, który w dłuższej perspektywie czasowej jest o wiele bardziej opłacalny. Jest to również rozwiązanie, z którego wiele firm nie zdaje sobie sprawy!