Jak porządek na biurku wpływa na Twoje wysiłki w zarządzaniu czasem?
22

lipca

Jak porządek na biurku wpływa na Twoje wysiłki w zarządzaniu czasem?

Czy masz uporządkowane biurko, czy raczej pracujesz w małym bałaganie?

Jest bardzo mało prawdopodobne, że twoje biurko jest całkowicie czyste i uporządkowane w 100% przez cały czas, ale jeśli masz stosunkowo jasną i zorganizowaną przestrzeń do pracy, to jest o wiele bardziej prawdopodobne, że będziesz w stanie znaleźć to, czego szukasz, a w rezultacie być bardziej produktywnym przez cały dzień przy swoim biurku wykonawczym.

Więc, czy to oznacza, że stare powiedzenie o bałaganie inspirującym kreatywność jest całkowicie fałszywe?

Wcale nie, jest to indywidualna sprawa na wiele sposobów, ale nie da się ukryć, że bycie w stanie znaleźć wszystko, kiedy tego potrzebujesz, wiedząc, co musisz zrobić, i mając przestrzeń do zrobienia tego wszystkiego naprawdę działa ręka w rękę z zarządzaniem czasem, a zatem ogólną produktywność na koniec dnia.

Bądź szczery, czy Twoje biurko jest uporządkowane? Jeśli nie, sprawdź ten film, który ma wiele porad na temat tego, jak oczyścić to biurko i zobaczyć las dla drzew!

Trzeba przyznać, że biurko, które nie jest uporządkowane jest ryzykiem. Nie tylko oznacza to, że nie możesz szybko i łatwo znaleźć dokumentów, ale także oznacza, że każdy, kto przychodzi do Twojego biura może wyrobić sobie złe zdanie o Tobie jako pracowniku i Twojej firmie jako całości.

Formułujemy pierwsze opinie na podstawie najmniejszych rzeczy, a jeśli wejdziesz do biura i biurka są zagracone, nieuporządkowane i niezorganizowane, natychmiast pomyślisz, że standard pracy wychodzący z tego biura jest taki sam. Prawdopodobnie tak nie jest, ale ta opinia nie zmieni się zbyt łatwo, a to może drastycznie wpłynąć na biznes jako całość.

5 kluczowych elementów w osiąganiu lepszych wyników

Jeśli chcesz oczyścić swoje biurko i zrobić więcej w czasie, który masz, oto 5 wskazówek, jak się za to zabrać.

  1. Zbierz każdą pojedynczą kartkę papieru z biurka i przefiltruj ją w odpowiednie miejsce. Jeśli jest to przedmiot do działania, umieść go w swojej tablicy, jeśli jest to przedmiot, który wymaga odfiltrowania, zrób zrób to teraz. Upewnij się, że pod koniec tego procesu na twoim biurku nie ma żadnych zapasowych kartek.
  2. Teraz wyjmij każdą kartkę z szafki i sprawdź, jak pilne jest każde zadanie. Jeśli wykonanie czegoś zajmie Ci tylko 10 minut lub mniej, zrób to i odłóż potrzebne papiery na bok. Jeśli zadanie zajmie więcej niż 10 minut, zaplanuj czas w swoim dzienniku lub umieść je na liście do zrobienia liście do zrobienia w określonym czasie.
  3. Zwróć się do swojego systemu archiwizacji. Czy jest on aktualny? Czy są tam papiery, które są zbyt stare lub po prostu nie są już potrzebne? Stwórz system segregacji, który pozwoli Ci szybko i łatwo znaleźć to, czego szukasz, i który nie trzyma żadnych przedmiotów, które nie są potrzebne do prowadzenia działalności tu i teraz. Jeśli musisz osiągnąć jakieś kawałki, poszukaj sposobów, aby to zrobić, takich jak przechowywanie przedmiotów w The Cloud.
  4. Nigdy nie zostawiaj biurka pod koniec dnia z jakimikolwiek kartkami papieru na nim. Upewnij się, że segregujesz wszystko tam, gdzie powinno trafić i nie pozwól, aby dodatkowy bałagan zaczął się ponownie gromadzić.
  5. Pobierz do lub mieć dedykowany notatnik zawierający twoje listy. Uczy się jak ustalać priorytety zadań prawidłowo, aby zakończyć najważniejsze i najbardziej pilne najpierw, z mniej ważnych zadań są wykonywane w odpowiednim czasie po tym.

Jak widać, uczenie się znaczenia zarządzania czasem i zrozumienie, że tak naprawdę nie jest to wszystko rocket science pomoże ci się skupić i osiągnąć więcej. Decluttering twój biurko i skupiający na schludności nie tylko zwiększa twój produktywność i zapewnia że twój do zrobienia lista jest uzupełniana raz po raz, ale także oznacza, że każdy wchodzący do twojego biura nie tworzy złego pierwszego wrażenia o twojej firmie, i o tobie jako pracowniku.