Jak podejść do dnia, w którym wszystko idzie źle
7

sierpnia

Jak podejść do dnia, w którym wszystko idzie źle

To całkiem normalne, że w ciągu tygodnia pracy zdarzają się dni, kiedy wszystko, co może pójść źle, robi to.

Wchodzisz do pracy i twój komputer nie chce się włączyć. Otwierasz pocztę i masz więcej maili do odebrania niż masz na to czasu. Zaczynasz jakieś zadanie i nagle komputer się zawiesza i tracisz dokument, nad którym pracowałeś. Wchodzisz do sali konferencyjnej na dyskusję przy nowoczesnych stołach dla zarządu i wszyscy się spóźniają, powodując, że twoja lista rzeczy do zrobienia wylatuje przez okno, zanim jeszcze zaczęłaś.

Te rzeczy są wysyłane, aby nas wypróbować, ale to nie znaczy, że powinniśmy pozwolić im wygrać!

Możesz mieć najbardziej aktualne i nowe fangled metody zarządzania czasem na planecie, podczas gdy ty siedzisz pracując przy biurku, ale jeśli nie wiesz, jak radzić sobie z problemami, które pojawiają się w ciągu dnia, to zawsze będzie niepowodzeniem.

Jeden z największych problemów jest siedzenie puszek pisać twój robić listę, priorytetyzować je wszystko i czuć dosyć dobrego o nim, dostawać zaczynać i zaznaczać few rzeczy daleko od, tylko dla nowego, pilnego zadania przychodzić twój sposób, opuszczać twój listę kompletnie w tatters.

Znaczenie spokoju i zarządzania czasem

Pierwszym krokiem jest zachowanie spokoju. Tak, to koszmar, ale nic nie możesz z tym zrobić! Zdarza się to najlepszym z nas i to jest pierwsza rzecz, o której należy pamiętać. Jeśli codziennie rano siadasz i myślisz "mój harmonogram przebiegnie dziś idealnie", to prawdopodobnie czeka Cię szok, albo w najlepszym wypadku kusisz los!

Kiedy już uznasz, że coś może pójść nie tak, musisz wiedzieć, jak poradzić sobie z problemem.

Mówiąc prościej, jeśli nowe zadanie, które pojawiło się na Twojej drodze jest ważniejsze, musisz się na nim skupić. Usiądź przy biurku i wykonaj kilka uspokajających ćwiczeń oddechowych, jeśli tego potrzebujesz, a następnie jeszcze raz przejrzyj swoją listę rzeczy do zrobienia. Czy jest na niej coś, co absolutnie musi być zrobione tego dnia? Jeśli tak, opracuj, jak możesz pracować nad nowym zadaniem i wykonać pilne zadanie również. Jeśli nie możesz, poszukaj pomocy u kolegów lub porozmawiaj z przełożonym, aby sprawdzić, czy niektóre z mniejszych zadań można oddelegować.

Następnie podkreśl zadania, które mogą być wykonane później i dodaj je do listy rzeczy do zrobienia na następny dzień. Aby uniknąć sytuacji, w której te zadania stają się pilne, upewnij się, że następnego dnia dodasz je nieco wyżej na swojej liście, tylko dlatego, że zostały przesunięte z dzisiejszej listy.

Najważniejsze jest to, że rzeczy mogą się zdarzyć i zdarzają się każdego dnia we współczesnym środowisku biurowym, a uznanie tego i zrozumienie znaczenia zarządzania czasem w ramach tego wszystkiego, pomoże Ci poradzić sobie z tymi problemami, nie kończąc na stresie i przytłoczeniu.

To rzeczywiście bardzo rzadko, że lista do zrobienia jest zakończona dzień po dniu bez kilku poprawek w pewnym momencie, więc wziąć serce w fakcie, że jesteś daleko od siebie!

Oczywiście, ważne jest również, aby robić regularne przerwy w ciągu dnia, aby pomóc Ci poradzić sobie z potencjalnymi problemami w miarę ich pojawiania się. Pomoże Ci to zachować spokój i równowagę oraz pomoże Ci poradzić sobie ze stresem, jeśli ten pojawi się w Twoim dniu. Bez tych regularnych przerw prawdopodobnie zabraknie Ci koncentracji i w rezultacie popełnisz więcej błędów. To nie sprzyja produktywności!